Från tid till annan hamnar alla organisationer i situationer där man behöver stöd och support. Om det är inom IT så är vi på Advitum med vårt stora kundfokus och engagemang ett naturligt val.
Antingen om det är en tillfällig situation eller om det beror på omstruktureringar eller andra permanenta förändringar så kan vi erbjuda olika lösningar såsom exmeplvis
-Advitum Managed Services (IT som tjänst)
-Man på plats
-Inställelseavtal
-Helpdesk
-Projektledare
-Premiumavtal
-Driftstödsavtal
-Hälsokontroller
Exempel på kundvärde inom Service and Support är
-Flexibel resurstillgång
-Lösa tillfälliga belastningstoppar
-Bekymmersfritt genom IT som tjänst
-Avlasta befintlig personal med extern Helpdesk
-Trygghet genom inställelseavtal
Arbetsplats och kultur
Inom Advitum är våra anställda vår främsta tillgång och vi arbetar målmedvetet med att alla våra medarbetare ska känna engagemang och gemenskap kring våra värderingar.
Vi ser alltid till att ha roligt på jobbet, och vårt gäng är ledande specialister inom sina arbetsområden, men alltid med fokus på vad som är bäst för våra kunder.