facebook tracking
Avdelning

Service & Support

Connect
Lösningsområde Service & Support

Från tid till annan hamnar alla organisationer i situationer där man behöver stöd och support. Om det är inom IT så är vi på Advitum med vårt stora kundfokus och engagemang ett naturligt val.

Antingen om det är en tillfällig situation eller om det beror på omstruktureringar eller andra permanenta förändringar så kan vi erbjuda olika lösningar såsom exmeplvis

-Advitum Managed Services (IT som tjänst)
-Man på plats
-Inställelseavtal
-Helpdesk
-Projektledare
-Premiumavtal
-Driftstödsavtal
-Hälsokontroller

Exempel på kundvärde inom Service and Support är

-Flexibel resurstillgång
-Lösa tillfälliga belastningstoppar
-Bekymmersfritt genom IT som tjänst
-Avlasta befintlig personal med extern Helpdesk
-Trygghet genom inställelseavtal

Ansvarig för lösningsområdet Service and Support på Advitum är Johan Nilson som du når på johan.nilson@advitum.se eller 073-378 3184

 

Arbetsplats och kultur

Inom Advitum arbetar vi målmedvetet med att alla våra medarbetare ska känna samma engagemang och gemenskap kring våra värderingar.

De ska helt enkelt var en naturlig del av vår vardag och hjälpa oss att hjälpa våra kunder på bästa sätt.

För dig som kund, partner, framtida medarbetare osv betyder det också att du vet vad du kan förvänta dig  av oss i alla lägen.

  

Jobbar du redan på Advitum AB?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

email
@advitum.se
Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor